من و وب

تجربیات روزانه من در حین کار کردن در وب

من و وب

تجربیات روزانه من در حین کار کردن در وب

یک مرد 27 ساله که به زودی قراره بابا بشه. به تازگی کارشو به عنوان طراح قطعات مکانیکی و یه جورایی مدیر پروژه ول کرده. اومده بیرون تا کاری که دوست داره انجام بده. برنامه نویسی و طراحی وب. در طول روز کارهایی که انجام می دم و چیزهایی که یاد می گیرم رو تا اوجایی که می تونم برای خودم وشما می نویسم.
بایگانی

ادامه جلسه نکات کاربردی DOM در آموزش جاوااسکریپت

برای انتخاب و تغییر یک صفت از یک المان خاص از کدهای زیر استفاده می کنیم.

myElement.getAttribute("attributeName");

myElemnt.setAttrivute("attributeName","attributeValue");


به مثال زیر توجه کنید


var mainContent = document.getElementById("mainContent");
mainContent.setAttribute("align","right");

ابتدا المان با آیدی mainContent را انتخاب می کند و سپس صفت align آن را بر روی right تنظیم می کند.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی